Vásárlási feltételek
Utánvét fizetésére csak 500 000 Ft-ig van lehetőség.
Amennyiben utánvét megjelöléssel rendelés érkezik ennél nagyobb végösszeggel, a vásárlót a visszaigazoló e-mailben értesítjük.
Vásárlási feltételek
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A honlapunkon szereplő képek illusztációk. A honlapunkon szereplő termékek képei eltérhetnek a valóságtól. Az ebből adódó félreértésekért cégünk felelőséget nem válal.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak és kedvezményes árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Amennyiben a termékek hibás áron szerepelnek az oldalon, vagy a szállítási idő bizonytalan, a problémáról a vásárlókat haladéktalanul tájékoztatjuk.
Hibás árak, nem teljesíthető rendelések esetén a vásárlás törlésének jogát fenntartjuk, vásárlóval történt egyeztetés után.
Hibás ár esetén,amennyiben az gazdasági kárt okoz eladónak, vásárlót tájékoztatni köteles, rossz áron a rendelés törlésre kerülhet, melyről a vásárló tájékoztatást kap.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik.
Visszaigazolás:
A leadott megrendelésről a visszaigazolást a megadott e-mail címre küldjük. A visszaigazolás tartalmazza a várható szállítási időt!
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, mely még nem a rendelés visszaigazolása, csak egy "rendeléskép" a leadott termékről, magadott adatokról, és (később) egyet a várható szállítási időpontról.
Az automatikus e-mail, melyet rendszerünk küld, csak rendenlésének összefglalója, nem a rendelés megerősítése, visszaigazolás, így nem minősül szerződésnek.
A rendeléséről a megerősítést és a végleges visszaigazolást a második e-mailben kapja, melyben a várható szállítási időt is feltüntetjük.
Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: futárszolgálat, személyes átvétel
Kiszállítási idő:raktáron lévő termékek esetében általában 3-5 munkanap . A külső raktáron lévő termékek esetén 5-7 munkanap, míg a rendelhető termékek esetében visszajelzést küldünk a várható szállítási időről.
Kínálatunkban szerepelnek egyedi, megrendelésre készülő termékek is, melyek gyártási ideje 4-6 hét. Ilyen esetben a rendelés visszaigazolásánál ezt jelezzük. Egyedi gyártású termék megrendelése esetén 30% előleg megfizetése mellett tudjuk a rendelést visszaigazolni.
A szállítási módoknál kiválaszthat feláras szolgáltatásokat is, melyek az alap szállítást megdrágíthatják. A szolgáltatás felára a szállítási díjba beépítésre került.
A kiszállítást futárszolgálat végzi munkanapokon 8-17 óra között. A szolgáltatás első zárható helyiségig szól, nem tartalmaz emeletre történő felszállítást, beüzemelést, helyre-állítást. A futár nem kötelezhető ezekre a szolgáltatásokra. Mivel a futárszolgálat sofőrjei általában egyedül szállítanak, 40 kg, vagy annál nehezebb terméket nem tudnak egyedül mozgatni emeletre, lépcsőkön stb. Így célszerű a szállítás napjára segítséget biztosítani.
Visszáru :
Amennyiben a régi készülék elszállítását kéri, azt a rendeléskor kell jelezni, később nem tudunk módosítani a szállítási módon. A régi készülék elszállítása ingyenes, egyedül adminisztrációs költség terheli, melyet a rendszer feltüntet, ha a szállítási módnál a régi készülék elszállítását is kéri.
Fontos tudnivalók a szállításról:
A kiszállítást megelőző munkanapon logisztikus kollégánk telefonon egyeztet ügyfeleinkkel. Amennyiben a dátum nem megfelelő, lehetőség van más dátumra egyeztetni a szállítást. Mivel futárszolgálatokkal dolgozunk, nincsen lehetőségünk pontos időpontot vagy több címet megadni. Kérjük, olyan címet adjon meg, ahol a szállítás napján át tudják venni a küldeményt.
A kiszállításról minden esetben küldünk e-mail-t is, mely tartalmazza a csomagszámot és a fuvarlevélszámot, valamint az adott futárszolgálat elérhetőségét.
Miután a futár cégünktől a terméket elszállítja, már csak a futárszolgálat tud felvilágosítást adni a szállításról.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben van mód.